Październik, 2012

Ludzie żyją na pokaz

Środa, 31 października 2012 | dodano: 31.10.2012

Wyjechałem gdzieś po południu, drogę do Nowodworza skróciłem sobie fajnym skrótem :) Później na asfalcie jechało się bardzo ciężko, dodatkowo wiatr i moja kurtka z ogromną powierzchnią nośną. Jechałem w kierunku Rychwałdu, im wyżej tym więcej śniegu. Zastanawiałem się gdzie się podziała forma z lata. Znalazłem ją dopiero w drodze powrotnej, było już ciemniej i po około 20 km w końcu nogi się rozgrzały i pracowały powiedzmy w 80% swojej dawnej mocy. I już do domu całkiem żwawo :)
Jak wyjeżdżałem od babci to było 2 stopnie ciepła. A ja sobie wziąłem rekawiczki motocyklowe na lato/jesień i było ciepło, a na podjazdach wręcz gorąco :) Gdy przejeżdżałem obok cmentarza w Pleśnej dostrzegłem znakomity przykład pokazowej natury ludzkiej. Masa zapalonych zniczy, bo przecież jutro święto i trzeba się pokazać...

30.10.2012

Wtorek, 30 października 2012 | dodano: 30.10.2012

Pogoda już nieco lepsza, kupiłem sobie bilet na pociąg do Tarnowa :) ale gdzieś zgubiłem czapkę ;/ Romet odstawiony do garażu

Pierwszy śnieg

• Sprzęt Romet Agat(zezłomowany)
Poniedziałek, 29 października 2012 | dodano: 29.10.2012

Pierwsza jazda w śniegu, miałem w zasadzie 2 dni przerwy od jazdy bo tylko w sobotę pokręciłem GTI po podwórku gdy regulowałem przerzutki. Dziś myślałem że będzie bardziej ślisko ale było względnie przyczepnie. Najpierw na Podchorążych, później na Warszawską. Gdy skończyłem zajęcia na Warszawskiej rower był cały biały. Jeszcze do sklepu i do kolegi na Racławicką. Chyba idzie zima skoro kolega dziś się ze mną witał słowami k... ale zimno! a to pierwsze oznaki zimy :|

Powietrze się skończyło, a ja wróciłem do Tarnowa

Piątek, 26 października 2012 | dodano: 26.10.2012

Powrót z zajęć, szybkie pakowanie i w drogę do Tarnowa. Jakieś 30 minut i jestem nad autostradą. Niestety w Wieliczce zauważyłem że zaraz będę miał flaka z tyłu. Udało się dojechać do BP, załatałem dętke, coś dziwny klej wyszedł i pojechałem dalej. Jakieś 10 km dalej, znowu ubyło powietrze, było blisko stacji, kawałek musiałem popchać. Na 1 stacji nie było kompresora, a ja nie chciałem machać moją pompką. z 500metrów dalej była druga stacja. Podprowadziłem rower, tam chciałem zmienić dętkę ale okazało się że w zapasie jest konkretna dziura, którą jak zakładałem na sztyce to nie było-nie wiem skąd się wzięła.

Załatałem więc jeszcze raz pierwszą dętkę, choć przekonania że ten klej będzie trzymał nie miałem. Jechało się ciężko, bo było bodaj 6 stopni, do tego dość duży wiatr, a ja byłem tylko na śniadaniu od rana. Zjadłem jakieś tam batony, ale to niewiele dało. W Łapczycy i przed Brzeskiem oczywiście korek, uff co za przyjemność wyprzedzać te wszystkie auta :) W Brzesku na stacji rozmowa z miłym panem wyprowadzającym psa. W Brzesku zauważyłem że jest Frasses, wstąpiłem ale smakowo nie jest to samo co w Tarnowie. Dalej już w miarę prosto do domu, po raz pierwszy jechałem obwodnicą Tarnowa rowerem.

Czasu nie znam, bo było dużo przerw na sprawdzenie powietrza, dopompowanie, wizyty w sklepie itp, podaję 3,5h

26.10.2012

Piątek, 26 października 2012 | dodano: 26.10.2012

Na Politechnike i później powrót na mieszkanie

Po Krakowie

Czwartek, 25 października 2012 | dodano: 25.10.2012

Gdy wracałem z zajęć zrobiło się ponuro i mżyście więc odpuściłem rower na dziś, Pojechałem w zasadzie tylko tam gdzie miałem w planach czyli do serwisu z pedałami, ale dowiedziałem się że w tych pedałach nie da się skasować luzu (LOL), ewentualnie można wysłać je na gwarancję, ale wtedy trzeba czekać ok 3 tygodni- też pozdro. Wolę zawieźć do serwisu w Tarnowie i na pewno naprawią. Dalej pojechałem Nowohucką, wstąpiłem do sklepu, pooglądałem między innymi Scotty, ehh ta geometria chyba najbardziej mi pasuje. Wróciłem już w lekkiej mżawce. Później jeszcze do kolegi, ale tam rower czatował w mieszkaniu więc nie było obaw.

PK AGH i sklep

Transportowo najpierw na PK, później do brata na AGH i na koniec do Carrefoura

wieczorową porą

Środa, 24 października 2012 | dodano: 24.10.2012

Dziś z racji że późno wróciłem i miałem jeszcze trochę roboty miałem nigdzie nie jechać, ale jako że zrobiłem co miałem zrobić i mi się nudziło to o 21:20 wybrałem się na rower. Pojechałem w kierunku Ikei, później w kierunku wschodnim i odbicie w ul Bieńczycką. Dalej Alejami Pokoju i bulwarami. Jeszcze jedno kółeczko na Błoniach i powrót do domu, była już prawie 23 a ludzików na błoniach całkiem sporo.
Stwierdzam że przejeżdżając to miasto zdecydowanie zbyt dużo czasu spędza się na czekaniu na światłach i w korkach ;/ A dziś spotkałem "tylko" 2 radiowozy kontrolujące samochody

24.10.2012

• Sprzęt Romet Agat(zezłomowany)
Środa, 24 października 2012 | dodano: 24.10.2012

Monotonne kręcenie po Krakowie, zimno w drodze powrotnej ;/

Balice

Wtorek, 23 października 2012 | dodano: 23.10.2012

Po powrocie z zajęć, chwila odpoczynku, wyciągnięcie Speca i w drogę. Najpierw na jakieś ścieżki do lasu, nie wiem nawet gdzie byłem, jeździłem tam z 20minut, później odbiłem w kierunku Zoo, wyjechałem ścieżką obok asfaltu, na górze jakiś rowerzysta, zjechałem już asfaltem bo robiło się ciemno. Dalej przez ogródki, tak jak niedawno jechałem z Markiem i ulicą Balicką. Było tak ciemno że aż wywiało mnie na Balice. Zrobiłem fotkę, pokręciłem się chwile i w drogę powrotną.

Balice © labudu

I jeszcze zdjęcie po niedzielnym myciu