Balice

Wtorek, 23 października 2012 | dodano: 23.10.2012

Po powrocie z zajęć, chwila odpoczynku, wyciągnięcie Speca i w drogę. Najpierw na jakieś ścieżki do lasu, nie wiem nawet gdzie byłem, jeździłem tam z 20minut, później odbiłem w kierunku Zoo, wyjechałem ścieżką obok asfaltu, na górze jakiś rowerzysta, zjechałem już asfaltem bo robiło się ciemno. Dalej przez ogródki, tak jak niedawno jechałem z Markiem i ulicą Balicką. Było tak ciemno że aż wywiało mnie na Balice. Zrobiłem fotkę, pokręciłem się chwile i w drogę powrotną.

Balice © labudu

I jeszcze zdjęcie po niedzielnym myciu

Spec po Spa © labudu

| 19:16 wtorek, 23 października 2012 | linkuj no właśnie nie dokładna :P robiona na szybkiego, to co w lesie to wgl po prostej. Nigdy nie byłem fanem technologii typu telefony z androidem, ale teraz trochę mi tego brakuje bo dzięki programom typu endomondo można dokładną mapkę zrobić :)
completny
| 18:36 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Dokładna mapka - to rozumiem!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz