Nie rozumiem

• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Romet Agat(zezłomowany)
Wtorek, 26 marca 2013 | dodano: 26.03.2013

Jadę sobie dziś spokojnie Romecikiem na uczelnię, na ulicy Lea, już za przecznicą z Kijowską słyszę z tyłu jakiś rower. Po chwili widzę że szybkim tempem wyprzedza mnie szosowiec. Wyprzedził... no i właśnie zwolnił na tyle że musiałem zwolnić i jechać tak całym tempem, zakręt obok Placu Inwalidów pokonał tempem jakby był tym lód, więc go wyprzedziłem. Później przebiłem się trochę przez korek ale widząc że dalej jest ciasno a mam dużo czasu więc spokojnie czekałem.
Patrzę a owy szosowiec przeciska się między samochodami opierając się o boki i dachy aut. No normalnie jak nie mam nic przeciwko takiemu pokonywaniu korków bo sam tak robie, a samochodem często ustępuje tak miejsca jednośladom to tutaj bym chyba nie wytrzymał. A później rowerzyści i motocykliści mają złe opinie.

Posiedziałem trochę na PK, w powrocie przebiłem się Alejami w kierunki Błoni, oj na tych alejach to są korki, ale sprawnie się przebiłem. Odwiedziłem tam gdzie miałem jechac i powrót na mieszkanie wzdłuż rzeki zwanej Rudawą bo nie zauważyłem aby była Rudawa.