10 000km z bikestats

• Temperatura -6.0°C
Poniedziałek, 25 marca 2013 | dodano: 25.03.2013

Zauważyłem że wykręciłem 10 000km z bikestats.pl :)

Najpierw o 4:30 na dworzec, -15*C, ciepłe spodnie zostały w Krakowie. Pociąg, później na mieszkanie. Zauważyłem że skończyły się klocki z przodu, więc tymczasowo zamieniłem przód i tył miejscami. Przełożyłem jeszcze oponę na bardziej terenową. Zdziwiłem się że udało mi się bez wysiłku napompować koło do 1atm moją pompką, wystarczyło aby dojechać na Orlen. Dalej na rynek, pokręciłem się tam trochę bo było sporo znajomych. Wspólnie z drugim chłopakiem poprowadziliśmy na rowerach z flagami bieg Vipów wokół rynku. Mnie dostała się bardzo mała flaga USA, wczepiłem w zasadzie chorągiewke w uchwyt do zapięcia i tak przejechaliśmy rundę.

Później odstawiłem Speca na mieszkanie i pojechałem Rometem na zajęcia. Wieczorem jakoś przed 22 jeszcze takie szwędanie się wzdłuż Rudawy.

Jeszcze filmik na który się natknąłem dziś w południe, przedstawia on Tarnów z 1987 roku, pozmieniało się i to wiele, miejscami ciężko poznać a miejscami wydaje się być lepiej niż teraz.