Rzezawa

Sobota, 27 czerwca 2015 | dodano: 07.07.2015

Wypadało mi oddać koledze notatki ze studiów. Miałem jechać sam ale ostatecznie pojechałem z Marcinem, trochę na mnie poczekał bo ja jak zwykle się wyrobić nie mogłem. W Zgłobicach jakiś dziwny asfalt, cały czas człowiek ma wrażenie jakby miał kapcia na tyle. Bardzo przyjemnie się jedzie, cały czas płasko można powiedzieć :) Marcin niestety jest ograniczony czasowo i musi kiedyś zawrócić. Wpadliśmy na zryty pomysł czyli sprawdzić czy Piotrek już trawe skosił. W Jadownikach więc skręt w prawo i toczymy się w kierunku Szczepanowa. Tam kawałek nowego asfaltu, dojeżdżamy do Szczepanowa, tam plebania większa od kościoła. 2 min błądzimy bo nie wiem w którą to droge trza jechać. W końcu znajdujemy kreske na asfalcie. Ale serwisówki przy A4 nie ma, szukając w telefonie mapy na zewnątrz wychodzi Piotrek z rowerem. Pojechaliśmy do Brzeska razem, tam Piotrek załatwiać swoje sprawy, Marcin na Tarnów a ja na Rzezawe z tymi notatkami. Jechało się całkiem znośnie, notatki oddałem i powrót do Tarnowa. Tempo takie lajtowe, droga znana bo na wprost. Przed Wojniczem się zorientowałem że mało km wyjdzie więc w Zgłobicach skręciłem w lewo na boisko w Zbylitowskiej bo tam jakiś festyn miał być ale już się skończyło więc udałem się do domu.

Kościół
Kościół © labudu

Plebania
Plebania © labudu

Linia startu
Linia startu © labudu

| 22:10 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj poprawiłem :P jak co? podziwialiśmy trawnik :P my też mieliśmy lekkiego zdziwa jak z rowerem wyszedłeś :P myślelismy- zobaczył nas przez okno i moment się zebrał :D
piotrkol
| 20:14 wtorek, 7 lipca 2015 | linkuj hehe :) swoją drogą chodzi o Szczepanów, a nie Szczepanowice ale to w sumie średnio ważne :) Jak wyszedłem z domu to trochę mi zryło beret co Tarnów robi pod moim domem :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa icyop