Rożnów

Piątek, 26 czerwca 2015 | dodano: 06.07.2015

Piątek, jak zwykle jakiś pomysł z jazdą, ja wracam z Krk i się zbieramy. Skład- Olek, Krzysiek, Marcin i ja. Początek dosyć mocno do Kłokowej gdzie spotykamy się z Marcinem, w sumie nie mógł się nas doczekać więc wyruszył w naszym kierunku, a później się chwiali ile to ma przebiegu :)

Kolejny
Kolejny © labudu

Spokojnie już dojeżdżamy do Pleśnej gdzie zaczyna się podjazd, tam tworzy się grupa wzajemnej adoracji, ja z Marcinem z przodu, Olek z Krzyśkiem tam sobie pedałują z tyłu. Po wyjechaniu na górę oczywiście zjazd w dół i po płaskim do Zakliczyna. Założenie było takie żeby za długo nie ciągnąć grupy, okazało się że większość trasy byliśmy z Marcinem z przodu- a miało być spokojnie. Z Zakliczyna na wprost na Gródek.

Podjeżdżam
Podjeżdżam © labudu

Patrzymy
Patrzymy © labudu

Musze przyznać fajnie się jedzie, na końcu podjazdu ruszam mocno na szczyt, myślałem że Olek ruszy ale jakoś nie miał nastroju, a Marcin pojechał gdzieś na trase mtb więc ostatecznie na górze byłem pierwszy. Zjazd w dół i jakoś się toczymy do Gródka gdy okazuje się że nie skręciliśmy tam gdzie trza i Olek czeka na właściwym skrzyżowaniu.

Pod sklepem
Pod sklepem © labudu

Bufet
Bufet © labudu

Olek i Krowa
Olek i Krowa © labudu

Zaczyna się jakiś podjazd, tam zostaliśmy z tyłu, co się będziemy szarpać. A na górze fajne widoki :) Zjazd już mniej ciekawy bo kilka razy zgrzałem opone bo sie asfalt skończył i zaczęły płyty ażurowe. W Gródku jeszcze przerwa na dotankowanie skutera, w międzyczasie jeździ kolarz na Looku :) Na koniec najkrótszą drogą udajemy się w kierunku domu, tempo takie wolniejsze już ale setka wpadła :D

Jazda
Jazda © labudu

I jeszcze trochę po trzepacku, okulary kijowe bo spadywują więc wylądowały w Lagunie bo tam nie ma takich ruchów