Zakończenie wtorków MTB 2013

Wtorek, 31 grudnia 2013 | dodano: 31.12.2013

Dziś pogoda od rana na rower nie zachęcała. Z tego powodu przeczekaliśmy 2 godziny na poprawę pogody, której jako tako nie było. Wyjechaliśmy nieco za późno ale ekipa nam nie zwiała. Z Tarnowa ruszamy w 4 osobowym składzie: Mirek, Olek, Krzysiek i ja, najpierw w kierunku szutru. Jak zakończenie to zakończenie- musi być Brzanka. W polach przed Łękawką był mały dylemat czy jechać błotem czy asfaltem, ostatecznie wygrała moja opcja :D Troszkę się ochlapaliśmy ale jechać się dało. W lesie w jednym miejscu oczywiście błotko. Zjazd do Karwodrzy dziś lekko dla odmiany obok ośrodka. Wbrew pozorom ciężki zjazd, sporo liści, nie widać kolein w drodze. Kolejne miejsce do schlapania- zjazd do Uniszowej. Sam podjazd na Brzankę już ciężko, z początku jadę tempem peletonu, później zacząłem jechać bardziej swoje, Olek oczywiście już dawno z przodu był. Zjazd do Burzyna, powrót przez Łowczów i Piotrkowice. Rok 2013 zakończony a pierwsze kilometry na 2014 już też zrobione bo pojechaliśmy patrzeć na fajerwerki na Marcinkę. No i spotkaliśmy Obcego na rowerze i nieco niżej Kolosa7 pieszo :) No ale miejscami ślisko i ciężko się jedzie bo piesi nie do końca pion trzymają. Najlepszego w Nowym Roku