Czerwiec, 2014

A tak

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 | dodano: 23.06.2014

A dziś tylko po południu najpierw do Lichwina do babci. Niby jechałem lajtowo ale czas nie wyszedł najgorszy :) Końcówka dosyć fajnie mocno podjechała, ale na końcu odpuściłem bo kadencja spadła a założyłem krótszy łańcuch i bałem się że przeskoczy. Powrót około godziny 20:30 i zaskakująco szybko przyjechałem do Tarnowa. Leciałem przez Koszyce- ale szło to, nie wiem, albo przespałem pół drogi albo rzeczywiście jechałem mocno i szybko minęło. Na koniec Klikowska i na 2 minuty u Olka. Powrót do domu już lajtowo, o godzinie 21:40 byłem na chacie :) Dziś dodatkowo test okularów- kurcze w zasadzie nigdy nie jeździłem w okularach, ale trzeba się przyzwyczajać bo skoro większość w nich jeździ to chyba też muszę

Trening na Krossie

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 | dodano: 23.06.2014

Na Krossie załatwianie spraw, najpierw na pocztę przy dworcu, później do Zgłobic przez Mościce i powrót obwodnicą.

Praca

Niedziela, 22 czerwca 2014 | dodano: 23.06.2014

Do Tarnowa i z Tarnowa

Pokibicować

Niedziela, 22 czerwca 2014 | dodano: 22.06.2014

Dziś w Lubaszowej odbywał sie Puchar Polski XCO więc postanowiłem wpaść na chwilę popatrzeć jak Marek zostawia resztę. Jakoś przed 15 wyjeżdżam, główną drogą na Tuchów w 37 minut dojeżdżam do Lubaszowej. Pierwsze wrażenie- mało ludzi, spotykam Bartka i dalej razem podziwiamy wytopione łydy. Trochę żal bo jak się dowiedziałem kto jechał w kategorii amator to byłbym spokojnie drugi, ale o tej kategorii dowiedziałem się w środę a to za późno by urlop brać. Popatrzyłem tak kilka minut po 16 i czas do domu bo żużel. Jechać się jechało fajnie ale człowiek po tym kokoczu lekko zmęczony jakby

KNŚ

Niedziela, 22 czerwca 2014 | dodano: 22.06.2014

Wieczorkiem to jest tuż przed godizną 24 wybraliśmy się pod Tramwaj na Kolarską Noc Świętojańską organizowaną przez TTC. Pojechaliśmy w trójkę, z Krzyśkiem i Pawłem. Szybko na Plac Sobieskiego, tam zebrała się grupka i ruszamy, myślę około  30-40 osób. Jak to w grupie, lajtowe tempo, trzeba uważać. Dojeżdżamy do Zalasowej i dalej na Kokocz. W tym roku nawet drewno było :) Super atmosfera, powrót ok 4:40 ale już mniejszymi grupkami, jakoś nie zebrała się większa grupa więc z Staszkiem gnaliśmy w kierunku Tarnowa. A końcówka obok basenu

Od przodu
Siodełko © labudu

Dojazdy

Sobota, 21 czerwca 2014 | dodano: 22.06.2014

Tyle co dojazdy, rano do pracy, później dom, praca, Zgłobice i powrót obwodnicą a km wyszły :)

Lajt do Zgłobic

Piątek, 20 czerwca 2014 | dodano: 20.06.2014

Rano obwodnicą do Zgłobic. Czuć że noga zajechana ale jakoś dojechaliśmy. A po południu nieco okrężną drogą bo w Mościcach wstąpiłem do bankomatu i dalej do BikeBrothers na małe zakupy. Na koniec powrót też obwodnicą i wyszedł fajny rozjazd :P Przypominam jutro o 24:00 spod tramwaju wyjazd na Kolarską Noc Świętojańską, ja pojadę na ok 10,5kg rowerze :)

Naprzeciw Grupie Adama

Czwartek, 19 czerwca 2014 | dodano: 19.06.2014

Coś mi się nudziło po obiedzie :P Wpadłem na pomysł by jechać na Jaworz, namówiłem do tego Krzyśka. Mozolnie się przygotowaliśmy i w drogę. Słoneczko ładnie grzało więc można się opalać. Plan był by lajtowo żeby później nie zdechnąć. Ale Krzyśkowi strasznie się goniło do przodu, musiałem go spowalniać. Najpierw do Zakliczyna, nie wyjeżdżaliśmy na Lubinkę tylko przez Dąbrówkę. W sumie to lepiej jedzie się górą, W Zakliczynie wypadek, my odbijamy na prom w Czchowie. Oczywiście nie korzystamy z promu lecz przejeżdżamy zaporą. Dalej lajtowo piękną trasą wzdłuż zalewu, w taką pogodę na szosę to tylko w takie miejsca. Przejeżdżamy Łososinę, chwila przerwy i sprawdzenie Endomondo. Dalej jazda, odbicie na Świdnik i wizyta w sklepie. Dojechaliśmy do docelowego skrzyżowania i wjechaliśmy na właściwą drogę na Jaworz. Mówie do Krzyśka - poczekajmy na dole, co się będziemy meczyć z podjazdem, i w sumie tak wyszło, ujechaliśmy pewnie z 200 metrów w górę od skrzyżowania z przystankiem i z góry nadjechała Grupa Adama. Nie pozostało nam nic jak przyłączyć się do peletonu. Zjechaliśmy do Łososiny i tankowanie na stacji. Dalej bocznymi drogami do Czchowa i już we dwójkę przez zaporę i podobną trasą powróciliśmy do Zawady. Z taką różnicą że wspinaliśmy się na Lubinkę. Mirek początkowo był chętny jechać z nami ale ostatecznie wybrał opcję bardziej tranzytową. Oj trzeba zacząć coś jeździć bo ostatnia przerwa na forme nie wpłynęła dobrze. Godzinka godzinką ale dłuższych tripów jeździć nie ma komu ;/

Chwila przerwy
Chwila przerwy © labudu

Rowery nad wodą
Rowery nad wodą © labudu

Tarnów

Czwartek, 19 czerwca 2014 | dodano: 19.06.2014

Jedni na Jaworz- inni do pracy, powrót przez Marcinkę, nie było źle :)

Specem

Środa, 18 czerwca 2014 | dodano: 18.06.2014

A tak lajtowo rozjazdowo taką trasę jak ostatnio z Olkiem czyli Łekawica, Skrzyszów i do domu