Króciutko

Niedziela, 28 kwietnia 2013 | dodano: 28.04.2013

Wróciłem z żużla i szkoda tekstu na blogu. Ostatecznie zabrakło niewiele, ale konkurencji nie było żadnej, na poziomie nie pojechał w zasadzie nikt, poza Kasprzakiem i Iversenem ale to nie nasi ;/ Musiałem chociaż chwilę odreagować na rowerze, dodatkowo szykuje się większa przerwa bo jakby nie było dziś, jutro i prawdopodobnie wtorek bez roweru, gdyż zostaje on w domu a ja jadę studiować. Więc dziś krótko zjechałem do Tarnowca, podjechałem obok zamku na Marcinkę i zjechałem drogą polną już pod dom. Jechało się lepiej niż ostatnio a to dlatego że wczorajszy wieczór Spec spędził w garażu, a w zasadzie tuż przed nim

Przed garażem © labudu

Taki suport wyjąłem z roweru, że też to się w ogóle kręciło
Stary suport © labudu

Zostały dokonane zmiany:
manetka prawa Shimano noname 7b----->Shimano Alivio SLM430 9b
Suport ChinHaur ze zdjęć, na kwadrat------>Shimano BB-51
Korba Suntour XCT 42/32/22-----> Shimano Deore FC-M590 44/32/22
Kaseta SRAM-PG730 7b----->SRAM PG-980 9b, z czego założone tylko 8, bez przedostatniej zębatki
Łańcuch KMC------>SRAM PC-971

Korba Deore :) © labudu

Że też to się w ogóle trzyma kupy © labudu

Pod płotem © labudu

Spec z prawej © labudu

Jeszcze trzeba przerzutke podregulować bo już mi się nie chciało

| 21:48 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Nie że się rozwija tylko się zajeździł i trzeba było wymienić :P A że się przy okazji rozwinął to już inna sprawa :) A jeszcze się udało tak że czuję się jakbym połowę z tego wygrał :)

Wiesz co kiedyś myślałem własnie żeby jechać popatrzeć na to, ale w niedziele są żużlowe derby, a do niedzieli daleko i nie wiem jakie będę miał konkretne plany na ten dzień. Określić to ja się mogę ale w niedziele rano :P
piotrkol
| 21:31 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj A w sumie to w Niedziele nie w Piątek :P
| 21:27 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj to się rowerek rozwija, fajnie :P
Wybierasz się w Piątek na Karpacki Wyścig Kurierów pooglądać? Z Radłowa startują, meta w Tarnowie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yluzl