Wielko-Sobotnio

Sobota, 30 marca 2013 | dodano: 30.03.2013

Dziś najpierw z bratem do sklepu rowerowego. W międzyczasie skończyły mi się klocki z przodu i nie miałem hamulców... Wymieniłem na chodniku przód i pojechaliśmy do domu. Brat chciał kupić owijke na rame, ale mieli tylko Gianta a do Speca nie wypada tego zakładać :P Wróciliśmy szutrem do domu. Czasu nie zmierzyłem...

Później jeszcze wybrałem się na małą rundkę, miało być inaczej ale wyszło jak zwykle. Jeszcze choroba daje mi się we znaki, a chciałbym coś poza asfaltem pojeździć jeszcze, opony tylko zetrę a semislicka w Krakowie zostawiłem. Zjechałem do Tarnowca, w połowie wsi zza furtki wyleciał sporych rozmiarów pies, taki czarny, wzrostowo po kolana. Dałem w palnik, 3-6 i po pewnym kawałku odpuścił. Podjechałem pod kościół w Zawadzie. Później obrałem kierunek Słona Góra. Zaraz za granicą Zawady, na asfaltowej drodze pojawiły się zaspy... tak gdzieś przez kilometr, co dałem radę to ujechałem, co nie to pchałem.

Na Słonej asfalty jakoś bardziej mokre, i ogólnie nieco chłodniej. Zjechałem do Pleśnej, tam co jakiś czas czuć krople deszczu. Ale to nie przeszkadza, przez Woźniczną jechałem w kierunku domu. W Tarnowcu srebrna Toyota zaczęła wyprzedzać w taki sposób że gdybym jechał w połowie swojego pasa to czołówka gwarantowana, dostawiłem się do kreski i jakoś się minęliśmy. Szkoda zdrowia na takich palantów, ale ciekaw jestem na co bym z kasy z odszkodowania mógł sobie kupić :P
Do Zawady podjazd tak bardziej spokojnie, coby się nie zsapać :)

Czas samotnej przejażdżki 1h15min, dystans 27km, średnia 21,6km/h co licząc wolny kawałek na granicach Zawady i Łękawki można uznać tragedii nie ma, wszyscy żyją :)

Spec na święta umyty, ocieka w piwnicy mimo że w przyszłym tygodniu to dostanie myjką pewnie ze 2 razy :)
Jutro święta, nie wiem czy u mnie rowerowe, ale chciałbym życzyć Wszystkim Zdrowych i Spokojnych Świąt.