Święta święta i po świętach

Czwartek, 27 grudnia 2012 | dodano: 27.12.2012

Pogoda wręcz zachęcała do wyjścia na rower, nawet zbyt grubo nie trzeba było się ubierać. Początkowo na asfalcie tony syfu lecącego spod kół. Wydawało się że po wjechaniu w teren nieco się polepszy, ale tam albo bardzo mokro albo lód i śnieg, przez który ciężko się jedzie. Szczególnie śnieg który był bardzo mokry i kopny, przez co rower nieco tonął. Po przejechaniu Łękawki śniegu i lodu było zdecydowanie więcej niż gdzie indziej. Zjechałem koło szlabanu, jeszcze na ulubiony singielek Mirka, tam dosyć mokro, a po jego końcu masę lodu. Na lodzie sporą część z nogami robiącymi jako boczne kółka w rowerze. Z racji tego że byłem ograniczony czasowo wróciłem do Karwodrży i obok DPS podjechałem pod kapliczkę i powrót podobną drogą. Były o dziwo tylko moje ślady, żadnych innych rowerzystów.

Kopny śnieg © labudu

Lodu tutaj było jeszcze mało w porównaniu do dalszej drogi © labudu

Podjazd w Łękawce, to samo miejsce, tym razem w śniegu © labudu