Z kiełbasą wiejską do babci

Czwartek, 23 sierpnia 2012 | dodano: 23.08.2012

Najpierw rano do Tarnowa, na zakupy dziadziowi i braciom. Znalazłem im litrowe bidony isostara za 16 złotych sztuka. Trochę pojeździłem z przymusu po Tarnowie i wróciłem przez Marcinkę. Później po odbiór roweru brata, dało się zrobić od razu i nawet w cenie samego supportu. Jeszcze tu i tam z bratem, powrót przez Tarnowiec. Łącznie z tych jazd wyszedł dystans 29 km.
Później majstrowanie przy motocyklu, dość późno zaczęte bo wcześniej nie dało rady więc i dość późno skończone, ale napęd, linka, wahacz i klocki hamulcowe wymienione. Jeszcze krótka przejażdżka, jak ja uwielbiam to uczucie przesiadania się z maszyny ważącej 13 kg, na coś ważącego 10 razy więcej, ale cóż, można powiedzieć moja druga miłość.
Wiec grubo po 17 wyjechaliśmy zawieźć kiełbasę wiejską babci. Czekając nieco na brata trochę się zamyśliłem i zastanawiałem się jaką ja padakę dawniej jeździłem gdy na Rychwałd jechałem godzinę i to na młynku prawie cały czas a teraz od jakiegoś czasu tak jak dziś, 2-5 i na lajcie czekam na brata. Kiedyś sam się spróbuje na czas :) Dziś wyszło 42 minuty. Powrót przez Tuchów, rundka wokół rynku, nie wiem co mnie naszło ale tak wyszło :) Powrót przez Trzemesną i Skrzyszów. Tuż przed pawilonem zjazd na początek trasy Pucharu Tarnowa, tak żeby nie było ostro a krótko. Ten krótki podjazd po betonie w lesie brat podsumował "Co za pieroństwo, gdyby nie ten beton nie dałbym rady", troszkę się uśmiechnąłem, bo między innymi tam oglądałem zmagania Pucharu i jakoś zawodnicy nie mieli jakiś strasznych problemów. Jeszcze wyjazd pod kościół i do domu :) Teraz czeka mnie prawdopodobnie jak zwykle wieczorne mycie roweru.