Lajtowo

• HRmax 172( 85%)
Wtorek, 18 sierpnia 2015 | dodano: 18.08.2015

Schodzę do piwnicy, kapeć z przodu, ale byłem już przebrany więc tylko zmieniłem koło na wyścigowe i w drogę. Zjechałem w dół i do Tarnowa na oględziny. Na Narutowicza spotykam Marcina więc chwile jeszcze porozmawialiśmy. Wracam z Tarnowa patrzę na Endo gdzie Wtorkowcy, A gdzieś w okolicy Pleśnej. Podjeżdżam na Zawadę obok basenu, powoli bo dziury, poszło gładko ale powoli. Zjazd do Nowodworza i na Pleśną. Chłopaki pojechali zjazdem Kolosa na podjazd więc ja pojechałem na Słoną i podjechałem prostą. Zacząłem równo ale bez zaginania, na szczycie się okazało że chyba to był mój max na dziś :) Do Olka zabrakło 10 sekund. Dojechałem do Łękawki, na Zawadę i w gdzieś z pól wyjechali Wtorkowicze. W Okrojonym składzie bo tylko Olek i Mirek, miło się jechało, rozstaliśmy się w Tarnowie. Ja pojechałem jeszcze dokręcić kilometrów na Rychwałd, na górze spotykam Krzyśka który zabłądził i zjechaliśmy razem do Lubinki i już wolniejszym tempem dalej do samej Zawady. Nie wiem po co im te górale na asfalty :D

A i znalazłem fajny filmik z Gliczarówa :D i nawet na nim jestem :D jakoś w 3:10 widać mnie jak przepycham Gliczarów :D