Testowo

• HRmax 164( 81%)
Piątek, 24 lipca 2015 | dodano: 29.07.2015

Plany o których mówiłem w zeszłym roku zrealizowane, w końcu mam cztery kółka :D ale nie o samochód chodzi, Laguna spisuje się dzielnie na szczęście, chodzi o koła do roweru :) Kupiony dokładnie taki sam model jak miałem czyli komplet kół Ultegra 6800. Tutaj podziękowania dla ludzi z BikerSportu w Krakowie, miła atmosfera, a do tego cena kół chyba najlepsza w Polsce, i dostępne od ręki przychodząc do sklepu. W Tarnowie o takim czymś można tylko pomarzyć. Wieczorkiem więc żółte opony na obręcze i można jechać. Oprócz tego wpadł inny bajer, mniej więcej od roku od czasów zalania sigmy na zakopanym jeżdżę bez licznika i w sumie kupować nie miałem, ale cena robi cuda. Tak więc od dziś za mierzenie dystansu odpowiada Mio 105 :D wersja, z pulsometrem, kadencją i czujnikiem prędkości z koła, czyli sklepowo HC, oprócz tego sygnał GPS, temperatura, wysokość, ciśnienie, jakies inne szpery bajery z strefami mocy(ale pomiaru nie mam ;/ ), tętna, okrążeniami i kij wie co jeszcze. Krótko mówiąc mniej więcej to co w Garminie 500 ale za dużo niższą cenę, chociaż katalogowa i tak jest wysoka, ale za katalogową to debile kupują :P ja kupiłem porównując do Garmina to za darmo :D Przy okazji poprawiłem owijkę z lewej strony kierownicy bo się zaczęła odwijać bo była za szeroko nawinięta.

A co do samej jazdy to więcej patrzenia na koła i licznik niż na drogę. Dojeżdżam do Tuchowa, już mam skręcać w prawo na Rychwałd ale widzę z naprzeciwka koszulkę Grupetto- całe szczęście Bartek spadł mi z nieba i jechało się milej :D Wyjechaliśmy na górę przez Meszną Opacką, zjazd do Pleśnej, dalej wzdłuż torów i ja do góry, a Bartek do Tuchowa bo sporo km ma w nogach a ja się spieszę bo ciemno się zaczyna robić. Jeszcze do poprawy obwód koła bo coś to 700C źle pokazuje, jakieś 2km za dużo na 50km ale to się zmieni. Wyszło miło a jutro ścig :)