W grupie

Niedziela, 24 maja 2015 | dodano: 31.05.2015

W grupie,powiedziałbym nawet w peletonie, najpierw do Zgłobic do Marcina się spotkać. Wyjechałem z Krzyśkiem jednak gdzieś od serpentynki w Koszycach już jechałem sam bo Krzysiek zaczął zamulać. Dojeżdżam na miejsce oczywiście spóźniony, jest Olek, dwa Marciny i po jakimś czasie przyjeżdża Krzysiek. Ruszamy na wprost do Rzuchowej, dalej wspinanie na Lubinkę. Olek nam odjeżdża ale ja nie mam dziś sił i ochoty się z nim ścigać. Gdy już wyjechaliśmy to kierunek na płaskie czyli zjazd do Janowic. Kawałek męczarni po płaskim i skręt i wspinaczka na Siemiechów. Jakoś ostrzejsza się ta górka zrobiła, ale Olek nas fajnie pociągnął także wyszedł nie głupi podjazd. Chcieliśmy pozjeżdżać na nartach ale wyciąg zamknięty. Zjechaliśmy więc do głównej drogi Zakliczyn-Gromnik, kilkaset metrów i skręcamy w asfalt którego nie znamy, ale gdzieś on prowadzić musi. Spojrzenie na telefon, ze dwa zabłądzenia i wyjeżdżamy tam gdzie chcieliśmy :) Teraz kolej na Rychwałd, nowo poznaną ścieżką podjeżdżamy i dopingujemy Marcina do mobilizacji bo KOM tam jest. Z Rychwałdu już nie bardzo było gdzie jechać to pojechaliśmy do domu. Zjazd do Łowczowa i ktoś wpadł na pomysł prostego podjazdu na Słoną. Daje w kość, ponad 20% maksymalnie, ledwo przepchana korba ale podjechałem. Końcówkę delikatnie odpuściłem bo zaczynał się robić kwas. Po płaskim do Piotrkowic, jedzie jakaś straż, coś tam się z prądem podziało akurat bo wcześniej wyła syrena OSP. Na pętli w Piotrkowicach zatrzymujemy się na chwile i przyjeżdża Wojtek. Mieliśmy jechać na Zakopane ale dziś jednak odpuścimy :P Tam się rozdzielamy, Marciny jadą do siebie do domu prosto, my jeszcze przez Łękawkę i polami do Zawady. Na podjeździe stwierdzam że Wojtek ma nogę :)