Słoneczny Wtorek

Wtorek, 7 kwietnia 2015 | dodano: 07.04.2015

Wyjazd po 13, tak żeby ruszyć za dnia. Wcześniej wyczyszczone zębatki i założony nowy łańcuch- już siódmy a rower ma 5 tys przebiegu.... A kaseta już widzę znika, na 5 biegu coś świrowało, ale to raczej przez spinke albo coś, zamienie i sprawdze jutro. Wyjazd w kierunku Łękawki i od razu ciężko, czuć że wczoraj coś się działo. Ale przynajmniej dziś słońce świeci, tylko gdyby nie ten wiatr. Wyjechałem na Słoną górę i odbiłem w prawo na Piotrkowice. Zjazd w dół, dojazd do skrzyżowania i jedzie auto, oj gorąco było na hamowaniu bo coś ten rower nie chciał hamować. Dalej do przejazdu kolejowego- zamknięty więc jadę w kierunku Pleśnej ale za chwile przejeżdża pociag więc zawracam i jadę tak jak miałem jechać czyli od przejazdu w górę w kierunku Remizy w Łowczowie. Wyjazd do góry dosyć spokojnie, dalej obok cmentarza i jestem prawie na Rychwałdzie ale zjeżdżam w dół przez Meszną opacką. Widok fajny, w oddali widać śnieg, tylko trochę wieje i na zjeździe trzeba się pilnować. Zjechałem do Tuchowa i główną drogą do Siedlisk. W Siedliskach skręt i zaczęło się najgrorsze. Tam to taki wiatr że ledwo jechałem, miejscami na podjeździe to 1-4 było a to takie przełożenie na dobre podjazdy jest... Obok kościoła w Lichwinie skręciłem w lewo i schowałem się przed wiatrem. Z Rychwałdu zjechałem za wyciągiem w dół na Lubinkę, ciężko się skręcało w prawo bo rower ciężko było pochylić pod ten wiatr, za to w lewo to niemal sam skręcał. Zjechałem w dół i do góry zaskakująco szybko bo z wiatrem. Przed szczytem skręt w prawo na popularny ostatnio podjazd i do góry, lekko nie było, w międzyczasie zatrzymuję się bo dzwoni Seba. Przejazd obok wieży i znów zjazd w dół znów na Lubinkę, zjazd do Szczepanowic i obok sklepu trochę więcej szutru znów. Wyjazd do góry i najkrótszą drogą do domu bo jakoś mnie ten wiatr zmęczył i ledwo co wyjechałem na Zawadę do domu... i jest 3000km w roku 2015, ale padaka z kilometrami...

A w domu zauważyłem że zostało jeszcze gdzieś 1/3 klocka z tyłu do ogranicznika, ale pod klockiem jest taka śruba która zeskrobała mi obie naklejki ultegra z lewej strony na tylnym kole, bo raczej wątpie żeby to jakiś kamień zrobił. Zmieniłem wkładki i mam nadzieję będzie dobrze, co ciekawe miałem założone wkładki do obręczy karbonowych wcześniej...

Dziś nie pada
Dziś nie pada © labudu

Jakieś pagórki
Jakieś pagórki © labudu

| 22:49 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj z nagród :P
piotrkol
| 22:47 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj hehe, to dobrze wiedzieć, spróbuje pobić cadexem :P Korba ma w sumie 25k teraz + to co poprzedni właściciel :) Jedynie zmieniałem kasetę i łańcuch.

No tak, łatwiej łańcuch za stówkę kupić co jakiś czas, niż na raz cały napęd. Teraz patrzyłem na ceny części dokładniej to zimny pot oblewa człowieka :P Skąd wezmę potem kasę na części to nie wiem :D
| 22:16 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj ja się właśnie zastanawiam bo korba z ramionami to 500zł a kaseta 200zł więc zmieniając łańcuchy wychodzi drożej. Tyle że jak się zużywa to płacisz 100zł i masz nowy łańcuch i jeździsz a nie 800zł na cały napęd bo to już wydatek spory jest. 9-10 tys to i tak mało :P Olek robi w szosie po 25 tys na jednym napędzie :D Krzyśkowi padł coś koło 6 tys tyle że nie mamy pojęcia ile poprzedni właściciel jeździł
piotrkol
| 22:06 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj No tak racja :)
Na Cadexie potrafiłem zrobić 9-10k kilometrów na jednym łańcuchu ;) Oczywiście kaseta potem do wymiany, ale i tak się opłacało. Podejrzewam, że to samo nie przejdzie na ultegrze 11rz :P a części kurde drogie. No ale zobaczymy jak to będzie wyglądało :D
| 21:57 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj zależy kto jak szybko wyrzuca :P porównywałem dziś z zużytym łańcuchem Krzyśka- u mnie w stosunku do nowego jakieś 2-3 mm dłuższy, u Krzyśka- 2.5 ogniwka :D( nie mylić ze sworzniem :P ) tyle że u niego to już definitywny koniec napędu oznaczało
| 21:05 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj o kurde, to szybko idą :(
Kicha bo niedługa wsiadam na 11s :D
| 20:05 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj nie rotuje- kupuje, zakładam, jak wcisne 0.75 na przymiarze to łańcuch leci do kosza a ja zakładam nowy z pudełka
piotrkol
| 20:04 wtorek, 7 kwietnia 2015 | linkuj Ty w ogóle rotujesz tymi łańcuchami??

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iatak