Deszcz

Piątek, 27 marca 2015 | dodano: 28.03.2015

Trochę mnie chyba zajechało to płaskie bo dzis nie jechało mi się dobrze. Poza tym tak pi... wiało że miejscami chęć do jazdy całkiem uchodziła. No i dobre było to że jak wyjeżdżałem to nie padało, tylko było zachmurzone. Po ok 2 minutach zaczęło padać a ja bez ochraniaczy i z otwartymi otworami w butach... Ale pomyślałem że zaraz przestanie padać i pojechałem dalej. Zjazd do Nowodworza, walka z wiatrem i jestem w Pleśnej. Tam już konkretnie padało więc myślę do góry na Rychwałd to będzie cieplej. Wyjeżdżam na górę, krótka przerwa na przystanku i dalej w kierunku kościoła w Lichwinie. Objazd dookoła wsi i zjazd w dół. Tam na Rychwałdzie zdecydowanie najzimniej w czasie dzisiejszej jazdy. Powrót jeszcze okrężną drogą bo przez Rzuchową i pętle w Zawadzie.

I jeszcze fotka Scotta w kolorach osy :P

Scott osa
Scott osa © labudu

| 20:22 poniedziałek, 30 marca 2015 | linkuj no powiem ci że przecena 80% była :P tak tanio zwijaną ciężko kupić a co dopiero w oplocie ok 300tpi :P
piotrkol
| 22:17 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj No to chyba, że z promocji, można wybaczyć :P
Generalnie nie jest jakoś źle, ale rzeczywiście black edition w pełni wygląda najlepiej :)
| 18:28 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj no co, promocja była :P ale dziś już na normalnych czarnych, tamte czekają na lepszą okazje :P Te opony na deszczu z początku wydawały mi się słabe, ale na mokrym są świetne, dają poczucie pewności prowadzenia, no ale pisk mają specyficzny :) Co do koloru- fajnie się kontrastują z czarną ramą, ale ten rower z założenia ma być black edition i większość czasu jednak pozostanie czarny :D
piotrkol
| 18:24 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj Aleś wymyślił opony :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina