Nie ma że pada

Poniedziałek, 22 grudnia 2014 | dodano: 22.12.2014

Spoglądając za okno można wpaść w optymizm, prognozy zapewniają że nie zasypie nas po dachy w święta. A dziś- padało jak zwykle, mimo to powiedziałem sobie że dziś nie będzie trenażera. Jakoś około 12:30 padało tylko lekko więc rower i pojechałem załatwiać sprawy. Ale akurat nic nie załatwiłem :P Najpierw przez Skrzyszów do Topicaru a dalej przez Wole i obok Lipia do Bieniasz Bike. Zastanowienie gdzie dalej i postanowiłem jechać na Goldhamera. Jak wpadłem na Wojska Polskiego to równo z autami, plastikowe rondo też dosyć sprawnie poszło, na Mickiewicza lekki korek ale tutaj poczułem zalety 42cm kierownicy zamiast 66cm. A na Goldhamera też szprychy nie mieli, to jeszcze na Wałową ale też nie ma to teraz już tylko przejażdżka została. Lwowską przeleciałem na Skrzyszów, fajnie się jechało bo z wiatrem. Tak mnie wywiało az do Szynwałdu, ale tam już czułem że pasowało by się coś napić i zjeść :P a że nie chciało mi się zatrzymywać to postanowiłem że zwolnie i jakoś dotocze się do domu. Na światłach w Zalasowej skręt na Tuchów i powrót już główną drogą do Zawady

są ofi wyniki trenażerów z soboty wyniki Bikersport