Lipa z pogodą

Niedziela, 21 grudnia 2014 | dodano: 21.12.2014

Pogoda dziś płatała figla, raz padało raz nie, już się wybrałem i zaczęło padać, już przygotowywałem opone na trenażer ale przestało padać Krzysiek mówi że jednak jedzie to ja też pojechałem. Krzysiek na górali bo w szosie szprych brakuje, także na asfalcie miałem przewagę. Plan był by jechać pod Gemini, najpierw do Łękawicy a dalej lajtowo na Skrzyszów i Wole Rzędzińską gdzie oczywiście przejazd kolejowy zamknięty. Oczywiście dziś mieszał wiatr ale daliśmy radę, obok Lipia podjechaliśmy pod Gemini gdzie masa samochodów, korek z każdej strony- wszak trzeba zrobić zakupy w Galeriji. Popatrzyliśmy na kłody, co mi z kłód jak godzina startu mi nie odpowiada wiec zostaje patrzenie. Droga powrotna pokryła się. Zmienił się tylko kierunek wiatru. W Ładnej na przejeździe tak mnie podrzuca na dziurze że przestawiam ustawienie siodełka wiec chwila przerwy. Dalej już bez problemów do domu, fajnie lajtowo.

W piątek wieczorem po zmianie opony na trenażerową sprawdziłem stan baterii, zapaliła się rezerwa, czyli dobry wynik, można powiedzieć że 2000 km wytrzymała na jednym ładowaniu. Mnie taki wynik w zupełności satysfakcjonuje. Dla porównania 2 minuty później założyłem nowy łańcuch Shimano- już czwarty... bo już miałem wrażenie że mi kasete zaczyna zjadać, do przymiaru oczywiście daleko jeszcze, także jak ktoś się przesiądzie na 11rz i będzie potrzebował jakiś łańcuchów niewiele używanych to wiadomo gdzie szukać :)

W sobote były zawody w BikerSporcie w Krakowie, okazało się że wiemy jak oszukać trenażer bo w realu 1900 metrów ze średnim nachyleniem 10% zrobić w półtorej minuty jest nierealne. Jechałem drugi raz- to samo, trzeci raz przy innym starcie już włączyło normalnie obciążenie i tak proponuję zrobić bo inaczej to traci sens. Kwestia techniczna jak to zrobić, ale da się.

A jeszcze kto nie widział to mogę polecić film o tematyce kolarskiej, można obejrzeć na necie pod linkiem Mała Królowa moim zdaniem film jest zrobiony genialnie, szkoda że oparty na faktach, polecam obejrzeć tym co jeszcze nie oglądali, po 5 minutach wciaga tak że trzeba obejrzeć całość :)