Niedziela, 15tys Specem

Niedziela, 22 grudnia 2013 | dodano: 22.12.2013

Dziś ciężko było mi się wybrać na rower, najpierw Komfort, później skoki, poza tym nie wyspałem się czy coś i średnio mi się chciało, wyjechałem dopiero przed 19. Pierwsze wrażenie po wyjeździe- wieje strasznie. Czuć było że jedzie się ciężko, ale spoglądam na licznik- 30km/h więc tragedii nie ma. Jakoś dotoczyłem się do Łękawki i dalej do Tuchowa. W dół jechało się nie najgorzej więc z rozpędu dojechałem do Siedlisk. Odbiłem na Rychwał i tam już raczej bez wiatru. W pewnym miejscu na drodze lód co mnie dosyć zdziwiło- wydawało mi się że jest dosyć ciepło. Wyjechałem na Rychwałd i dosyć szybki zjazd do Pleśnej i dalej do Rzuchowej. Liczyłem że będą już oświetlone dwa domy, ubrane są ale świecić się nie będą :P przynajmniej dziś. Dalej do Tarnowa i podjazd obok basenu żeby zbyt płasko nie było. Na dziś wystarczy bo jednak wieczorem jest chłodniej i stopy zaczęły robić się chłodniejsze. No i dziś zrobione 15000km Specem :D Przy sprzedaży będzie trzeba licznik cofnąć bo inaczej nikt nie kupi.

| 07:56 poniedziałek, 23 grudnia 2013 | linkuj już próbowałem zmieniać czujnik na drugą stronę, ale dalej liczy wprzód ;/ A tak naprawdę w rowerze ciężko określić przebieg bo co chwila coś zmieniam :P
piotrkol
| 00:06 poniedziałek, 23 grudnia 2013 | linkuj Jak przejedziesz te 15k w odwrotnym kierunku to licznik wróci do zera ;P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akrze