Niedziela- 10 000km w 2013

Niedziela, 29 września 2013 | dodano: 29.09.2013

Dziś odbywał się Jesienny Rajd Sokołów, mnie nie było dane przejechać całej trasy. Zjawiłem się tylko pieszo na Rynku i na ostatnich kilometrach trasy już rowerem. Kiedyś myślałem aby objechać całą trasę rajdu ale zmieniła się i nie wiedziałbym jak jechać. Peletonowi wyjechałem naprzeciw w polach pomiędzy Zawadą i Łękawką. Zjechaliśmy jeszcze do Nowodworza i obok cmentarza w Tarnowcu znaleźliśmy się tuż obok Szarej Sowy i Białego Królika. Kawałek przed metą ostry podjazd, ciężko się jechało bo tłum i do tego wolno jechał a takie podjazdy łatwiej jechać szybko. Po ognisku wbiłem do domu na obiad i pojechałem coś pokręcić.

Najpierw w kierunku Kruka, ale bardziej na Łękawice, szutrem na Trzemesną, zjazd do Karwodrzy i przez szlaban do Łekawki. Asfaltem przez Porębe i podjazd od szkoły w Tarnowcu. Dokręciłem 200 metrów wyżej niż dom bo musiałem kilometrów nabić. Ogólnie to dziś jechało się dosyć ciężko, chyba się nie wyspałem, ale jeśli dobrze policzyłem to 10 000km w sezonie 2013 zrobione :D

piotrkol
| 21:09 środa, 2 października 2013 | linkuj hehe jak pogoda będzie sprzyjać to kto wie :P
| 19:18 środa, 2 października 2013 | linkuj Ty tu oczy nie mydlij 20 kawałkami tylko sam dokręć jeszcze 2,5 tys w 2013 bo cel minimum 7500km :P
piotrkol
| 18:24 środa, 2 października 2013 | linkuj urlop dziekański i jedziesz 20 kawałków :P
| 20:42 wtorek, 1 października 2013 | linkuj U mnie na dojazdy Rometem 2500km rocznie to lekką ręką a w zasadzie nogą. Z tym że nieraz 2-3 razy dziennie na uczelnie. Licząc że w roku 250 dni roboczych, odejmujac urlop i np ulewy to majac 5km w jedną stronę to te 2 tys spokojne, do tego jakieś zakupy itp. No ale nie każdy ma tak dobrze jak ja, gdy bedę brudny od deszczu czy spocony to najwyżej usiądę z dala od innych na wykładzie.

Ale tak teraz patrząc na te km czuję niedosyt, niby cel km zrealizowany ale można było zrobić troszkę więcej... może w 2014 :)
Lemuriza1972 | 19:45 wtorek, 1 października 2013 | linkuj w życiu tyle nie przejechałam w jednym roku...
Jednak kiedyś trzeba chodzić do pracy:).
Ale jakbym jeździła rowerem do pracy to by się więcej uzbierało, prawda?
No, ale nie da się..
piotrkol
| 22:35 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Gratuluje :) taka równa liczba fajnie wygląda ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwyga