z rowerem na plecach

Czwartek, 27 września 2012 | dodano: 27.09.2012

Najpierw do dentysty, duże opóźnienie. Dalej na Wolę Rzędzińską pracować dalej. Dojeżdżamy chwilę przed 12. O 17 zaczyna padać, kończymy i zbieramy się do wyjazdu. Deszcz nawet dobry, bo niezbyt mocny a chciałem przepłukać Speca tu i tam, z tym że myślałem bardziej o myjce na Orlenie.

Wracamy ulicą Orkana bo chciałem jeszcze zrobić zakupy dziadkowi. Skręcamy w Marii Dąbrowskiej i nagła zmiana ciśnień z asfaltowych na terenowe, później na całkowite zero. Deszcz cały czas pada, szybko wymieniłem dętkę, chciałem podpompować pompką ale ciężko to szło a BP jakieś 200 metrów dalej więc tam podpompowałem. Podjechałem pod Biedronkę na Słonecznej, zrobiłem zakupy, wracam powietrza nie ma ;/ Widocznie w tym deszczu niedokładnie przejrzałem oponę i coś w niej zostało :/ Patrzę na zegarek, 18:05 więc wszystko pozamykane.

Co by tu robić, autobusu żadnego sensownego nie ma, myślę sobie może spacer. A jak może coś uda się podpompować na stacji na Lwowskiej, później na Tuchowskiej i że może chociaż kawałek podjade. Próbuje na Lwowskiej lipa, powietrze zbyt szybko uchodzi, nawet wsiąść się nie da, więc spacer przez Marcinkę. Po kilkuset metrach znudziło mi się normalne pchanie roweru, więc rower na plecy i do domu. Tak wygodniej.

Na alejach minąłem konkretnie wstawionego pijaczka. Nie zmierzyłem podejścia na Zawadę na czas bo zapomniałem, w sumie i tak by się nie liczyło bo skróciłem sobie drogę lasem. W domu to co lubię czyli godzina 23, wszyscy sąsiedzi spią a Dawid znajduje trochę chęci na naprawę roweru. Załatane dwie dętki i wyciągnięte szkło z opony, jakieś 3mm szkło. Ku mojemu zdziwieniu zarówno w Tarnowie jak i w domu do wymiany dętki nie potrzebowałem żadnych narzędzi :) Opona napompowana wydaje się być bardzo twarda, a w rzeczywistości powiedziałbym jest to prawie folia.