Gródek n. Dunajcem

• Sprzęt GTI
Wtorek, 24 lipca 2012 | dodano: 24.07.2012

Obudziłem się przed 6, ale czułem się bardzo zmęczony i wiedziałem że nie będzie sensu nigdzie jechać. Druga próba wstałem 7:30. Zmęczenie pozostało, o 9 wyjechalem ale po kilku kilometrach stwierdziłem, że w takiej formie to mogę co najwyżej do sklepu pojechać... Poplątałem się trochę i o 13:30 nie miałem co robić więc znów na rower. Wtedy już jechało się przyjemnie :) Pojechałem w kierunku Gródka n. Dunajcem. Z początku przeszkadzał mi wiatr, od Zakliczyna ruch wydawał się znikomy, ale takie dziury na drodze że szkoda gadać. Jednak przetrwałem, fajne podjazdy tam nawet są w lesie :) Nad Jeziorem Rożnowskim pobyłem może 3 min i wróciłem. W międzyczasie jeszcze do sklepu(ja mądry pojechałem bez obiadu i żadnego napoju) kupiłem trochę napoju, z jedzenia nic nie chciałem, później jednak zgłodniałem ale zjadłem dopiero obiad w domu. Po obiedzie jeszcze chwila na sprawdzenie bo coś z tylnym kołem jest nie tak, jutro muszę je rozebrać, bo podejrzewam że jeden śrut się rozleciał i wydaje dziwne odgłosy-aha koło w tym miesiącu odebrane od centrowania, nowe łożyska i ośka... Myślałem że będę bardziej zmęczony po takiej trasie, ale nie ma co narzekać jest dobrze, dystans też przyzwoity :) Nawet kilka zdjęć zrobiłem, jakość nie powala, robione młotkiem :)

wędkarz łowi ryby :)

Zawsze chciałem mieć domek pomiędzy tymi drzewami

Budują plaże, z kamieni :P

Fajne zakręty-to co lubię(szczególnie zjeżdżając) :)

| 18:16 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj dokładniej to tylko jakieś 90 km było razem przejechane i to z 2 przerwami, reszta była dokręcona rano i wieczorem, dlatego mogłem bardziej przycisnąć-gdybym miał całe 112 bez przerwy jechać to średnia była by na pewno mniejsza
barklu
| 12:21 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj Jak na taki dystans na takim rowerze, to świetna średnia :)
piotrkol
| 15:02 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Gródek - jeden z moich celów na wyjazd w najbliższym czasie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nyidr