Szosa z rana

• Kalorie 1937kcal
Czwartek, 9 kwietnia 2015 | dodano: 10.04.2015

Wyjazd jakoś po 9:30, pogoda ładna aż żal było iść na wykład- pojechałem na rower, a do Krakowa dopiero na ćwiczenia. Zjazd do Tarnowca i od razu do Rzuchowej i kawałek wspinaczki na Lubinkę. Na skrzyżowaniu skręt na Szczepanowice i widzę kogoś w koszulce Sokoła. Jechałem kawałek za nim, ale obok sklepu skręciłem w górę. Tam ciężko ale wyjechałem i górą sobie jadę, patrze widać góry to zrobiłem fotke- to nic że z telefonu że nic nie widać ale coś jest :P Dojechałem do głównej drogi, sprawdzam czas ile jeszcze mam, dobra zdąże jeszcze machnąć Rychwałd więc jadę w kierunku Pleśnej. Na płaskim z naprzeciwka jedzie traktor, gdy byłem prawie na równi z nim zaczęło go wyprzedzać zielone Punto KT80951, musiałem uciekać na pobocze przed trzymaczem kierownicy, linia karoserii była centralnie nad linią asfaltu. Dalej zjazd do Pleśnej i spokojnie wyjazd na Rychwałd. Tak jakby delikatnie lżej się zaczęło jechać na tym podjeździe. Z góry już musiałem wracać więc zjazd do Łowczowa, podjazd przez Piotrkowice i jestem w domu. Co ciekawe odkryłem wczoraj ciekawą rzecz- zmieniłem swego czasu suport bo coś trzeszczało, poluzowane kominy z zasady odrzuciłem bo trzeszczało na obu. Wczoraj sprawdziłem i były luźne, dokręciłem i jest ciszej, ale jak założe nowe to myślę będzie błoga cisza :)