labudu prowadzi tutaj blog rowerowy

longer na dwóch kołach

To żem pojeździł ;/

  • DST 22.30km
  • Czas 00:41
  • VAVG 32.63km/h
  • VMAX 51.00km/h
  • Kalorie 1002kcal
  • Podjazdy 52m
  • Sprzęt Scott Foil Premium Di2
  • Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 22 stycznia 2015 | dodano: 25.01.2015

Jakoś wieczorem chciałem coś chwilę pokręcić żeby nie tracić formy, godzina 22:27 wyjeżdżam z bramy, trochę mokro bo padało, o tej porze kierunek jasny- obwodnica. Dziś już bardziej wyspany to i jazda inna, średnia pewnie z 2 km wyższa niż ostatnio. Nie wiem czemu ale wolę zaczynać obwodnicę w kierunku Merkury Marketu, taki jakiś zwyczaj. Tak więc pod Merkurym nawrót(swoją drogą rowerem do Merkurego to też jest niemały wyczyn, po drodze jest jeszcze Wenus ale po ciemku nie widać ). Dalej na Krakowską, nawrót na węźle i w kierunku domu. W głowie krążą myśli coby nie zrobić jeszcze drugiej rundy po obwodnicy, ale te myśli zostają przerwane przez nagłe odczucie szorstkości nawierzchni, mniej więcej na wysokości wiaduktu nad torami. Nie musiałem sprawdzać, opona już swoje miała za sobą, zrobiła się kwadratowa na środku więc i przed przebiciem stała się mniej odporna. Tak więc kapeć na tyle, do domu, jakieś 3.5km, taki spacerek o 23:30 z buta z rowerem na plecach :) Z buta bo oczywiście pompki czy łatek w kieszeni brak, nie będę pakował tego na jazdę po podwórku. W domu sekcja zwłok, ewidentne przebicie od szkłaPrzebita opona
Przebita opona © labudu

Co do samej opony, to słyszałem wiele niepochlebnych opinii, moim zdaniem nie jest z nią tak źle :P Był to Hutchinson Fusion 2, opona gładka, przeznaczona niby na suche warunki. Wbrew proroctwom nie postrzępiła się na bokach, nie wychodziły sznurki czy tego typu rzeczy. Zęby też mam wszystkie, mimo że czasem udawało mi się blokować tył to jakoś nigdy gleby na nich nie zaliczylem. Spore zużycie można było już zauważyć jakieś 500km temu, bo środek opony był wyraźnie kwadratowy. Opona wytrzymała 3126km, co pod moją wagą jest moim zdaniem akceptowalnym wynikiem, większość opon rowerowych trzymała mi podobnie. Pewnie wytrzymała by dłużej gdyby nie trafiło na takie szkło. Opona może do odratowania jakąś łatką ale nie będę się z tym bawił(jak ktoś chce można pisać :P to oddam :P ) wolę mieć pewność spokojnej jazdy bez patrzenia na to czy przebije dętke czy nie. Z przodu jeszcze zostaje Fusion bo nacisk jest tam mniejszy, a na tył wpada jak na razie opona od trenażera bo pogoda jaka jest to jest :P A co wpadnie na asfalt? Wybór jest prosty, dzięki uprzejmości sklepu BikerSport z Krakowa myślę całą wiosnę pojeżdżę na oponach Continental Grand Sport Race ponieważ na półce leży ich sztuk 3. Jestem ciekaw jak się będą sprawować te ubóstwiane szosowe Continentale.




komentarze
labudu
| 19:02 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj no gdzie byś nie poczytał to wszędzie tylko polecają GP4000. Ja ci powiem że na zakrętach Fusiony mnie nigdy nie zawiodły, może za mało się składam w zakrętach i za bardzo hamuje, nie wiem. Pojeżdżę napiszę, na razie na tyle jest trenażerowa Elite a Conti pewnie zawita na wiosnę :P
piotrkol
| 14:58 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj E tam ubóstwiane :P
Ciekawy jestem tych Grand Sport Race''ów, trochę inna mieszanka od GP4000s, czekam na opinie ;)
4000s fajowo śmigają po mokrym, sprawdzone na zjeździe po serpentynach parenaście dni temu :P
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]