15 tysięcy

• Kalorie 1939kcal
Poniedziałek, 15 grudnia 2014 | dodano: 15.12.2014

Dziś było aż za ciepło :P Niestety nieco późniejszy powrót z zajęć, Voyager jeździ teraz 5 minut dłużej a do tego zamiast 12:30 jest 12:35 co skutkuje 5-10 minut później w Tarnowie, a przy obecnej długości dnia to dużo. Dziś sam, jak to samemu ciężko się zebrać żeby wyjechać szybko z domu. Wyjechałem 15:14 z nadzieją ze nie będzie wiało. W Tarnowcu lekki problem z wyjechaniem na drogę bo to po 15 to wszyscy już zdążyli wyjechać z miasta. Ale udało się płynnie włączyć do ruchu i w kierunku Pleśnej. Lekko wiało ale bez tragedii, czuć zmęczenie więc dziś krótko i delikatnie. W Pleśnej więc skręciłem na podjazd obok kościoła, tam zrzuciłem na młynek i tak sobie mieliłem. Jeśli wierzyć statystykom to tam właśnie wykręciłem 15 000km w sezonie, ale ja temu nie wierzę :P Wyjechałem na górę, dawno nie było tak ciężko, skręt w kierunku Lubinki i na skrzyżowaniu w prawo. Dalej w kierunku jakby na Wojnicz, czyli fajny wąski zjazd obok sklepu do Szczepanowic. Długi płaski podjazd i odbicie na Błonie. Tam przeleciałem dosyć szybko, taka specyfika odcinka i odbicie w tą drogę pomiędzy Koszycami i Rzuchową. Tam już się zrobiło dosyć ciemno, ale na szczęście miałem lampki ze sobą. Teraz to już na szybko do Tarnowa wlot Koszycką i powrót przez Obwodnicę do domu :)