Tarnowski "OTR"

• Kalorie 1915kcal
Sobota, 23 sierpnia 2014 | dodano: 23.08.2014

Po południu padało ale wyglądało ze przestało więc pora wybrać się na Sobotę MTB. Wyjeżdżamy z Krzyśkiem powoli na Marcinkę, później zjazd lasem, w lesie dosyć sucho, przebijamy się przez miasto i chwilę przed 16 meldujemy się w Lipiu. Po chwili z pierwszej pętli po lesie wracają Mirek z Tomkiem. Jedziemy robić pętelki po Lipiu, niby trening techniczny czy jak to zwał, o ile w Lipiu można trenować technikę- chyba pedałowania. W niedługim czasie dociera Leszek i robi się spory peleton. Krzysiek juz zgubił część peletonu, w czasie mojej pętli przypomniało mi się kwietniowe lipie i zaczęło się szybkie pokonywanie zakrętów. Tez musiałem czekać, w końcu wyjeżdżamy z tego lasu. W kierunku na Wolę Rzędzińską i dalej na wchód. Ale chmury zmuszają nas do zmiany trasy i wracamy się w kierunku swiateł w Ładnej. Dalej asfaltem w kierunku Szynwałdu i szuterkiem na Trzemesną. Na koniec zjazd Żyrafy, dosyć błotniste ale nawet to błoto mnie trzymało także jechało się nie najgorzej. Na koniec pod kosciół i do domu :)