Brzanka

• Kalorie 2072kcal
Piątek, 27 czerwca 2014 | dodano: 27.06.2014

A tak z po południa wybrałem się na lajtowe krecenie. Dziś założyłem na tył Ralpha- moją ulubioną oponę - jechało się super. Lżej się toczy i dobrze trzyma, a może to efekt wczorajszych podjazdów- kto go tam wie. Pojechałem do Łękawki, dalej na Trzemesną a później to już wpadłem w trans i wylądowałem obok Bacówki na Brzance. Zjazd do Burzyna i dalej już asfaltem przez Tuchów bo się ściemniało. Do Piotrkowic równym tempem pod górę, zjazd do Poręby chciałem szybko bo wiedziałem że jest KOM ale chyba za wolno się na początku rozpędziłem i zabrakło 10 sekund do Krzyśka- no ale on szosą jechał. Tarnowiec i już jadę do domu, zostało 200 metrów, ostatni zakręt i z góry wyłania się biało-czerwona sylwetka- Aleksander. Przyjechał robić podjazdy na kadencji, żal było się nie przyłączyć. W sumie podjechaliśmy dwa razy, nie było źle, nawet wiele nie zostawałem i przed oczami jeszcze nie było ciemno. Ale jednak tak na zakończenie to mnie dobiło, "gdzie bomba nie może tam Olka pośle". No i teraz myślę częściej będzie można śledzić przejazdy na endo i stravie