AZS

Czwartek, 24 kwietnia 2014 | dodano: 24.04.2014

Po zmianie roweru do Wolskiego. Zasadniczo to dziś miało być wolne ale pasuje się na treningu pokazać :P Wyjechałem pod zoo, ciężko ale jakby lżej niż wczoraj się jeździ. Na podjeździe wyprzedza mnie jakiś kolarz, nie ruszyło mnie to. Dalej w odwrotnym kierunku trasę AMM. Kiedyś muszę ich spotkać, zjazd po korzeniach i jadą z naprzeciwka więc czekam. Dołaczam i toczymy się po tej pętli. W okolicach startu/mety chwila przerwy i polecenie dwa kółka każdy swoim tempem. Ruszyłem pierwszy bo akurat byłem, tempo takie jak zawsze bez ciśnięcia a nawet bardziej na lajcie bym powiedział. Podjazd po korzeniach udało się fajnie przejechać i w górę. Tam przestałem kogokolwiek widzieć i dalej 2 kółka w samotności. Bez dokręcania na zjazdach, bez ciśnięcia pod górę, po prostu od tak. Na drugim kółku spotykam konie. Przy mecie są już Justyna, Inez i Rafał- ale oni oszukali i zrobili 1 kółko. Nad resztą miałem min 3 min przewagi. Powrót przez Łopatę i dalej na Błonia.