Się złożył

Wtorek, 26 listopada 2013 | dodano: 26.11.2013

Dziś standardowo rano na uczelnie. Na ul. Szlak odniosłem wrażenie że prawe ramie korby jakoś luźno chodzi. Delikatnie dojechałem na uczelnie a po zajęciach zacząłem oględziny. Pękła rama na wysokości łączenia rury podsiodłowej z mufą suportu. Siadłem że kawałek się doturlam na mieszkanie- zrobiłem z 50 metrów i rower się złożył na pół- składak w końcu :) Zostawiłem go obok stojaka i wróciłem na mieszkanie. I tak to na 3655km Romet ze mną nie wytrzymał. Jakby ktoś miał coś na sell to poszukuję dojazdówki na uczelnie w niskiej cenie :P

| 09:01 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj tak tak, trochę szpachli i pójdzie jako bezwypadkowy. Teraz był fart bo się zorientowałem koło uczelni i jechałem już chodnikiem, ale gdyby strzelił gdzieś na bardziej ruchliwym odcinku to mogłoby być mniej ciekawie. A jazda ze swiadomością że zaraz pęknie- to nie dla mnie :P
Pixon
| 08:58 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Pospawaj i czekaj aż Ci gdzie indziej pęknie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa awiat