Listopad, 2013

No i trach

Piątek, 22 listopada 2013 | dodano: 23.11.2013

Na uczelnie, powrót częściowo pieszo bo zerwałem łańcuch/poszła spinka i nie było czym jechać. kupiłem spinkę i wieczorem mogłem jeszcze jechać pierwszy raz w tym roku akademickim na trening AZS-u na siłowni :D

OTR + Balice

Czwartek, 21 listopada 2013 | dodano: 21.11.2013

Dziś miałem wyjechać za dnia, ale jeszcze nie wszystko wyschło po wczoraj więc jeszcze suszyłem. Tak więc start się opóźnił więc pomyślałem że może pojeździć coś w grupie więc pojechałem na 18 na Błonia na Otwarte Treningi Rowerowe. Zebrało się 8 osoborowerów. Ogólnie to pokręciliśmy przed dobre 2,5h po Lasku Wolskim, czystej jazdy było niecałe 2 godziny, bo przerw było dużo- uroki jazdy w grupie. W Lasku dosyć przyjemnie, rower się w miarę trzymał podłoża. Saguaro to nie jest opona na błoto więc tył czasem mielił, ale z tego co widziałem to inni na oponach bardziej na błoto mieli podobne problemy a nawet większe. Kilka podjazdów oczywiście podprowadzone. Zjazdy były fajne, mega skupienie i udało się wszystko zjechać. Obok świateł na Królowej Jadwigi odbiłem aby trochę dokręcić na Balice. Szybko przejechane i do domu.

Kraków

Dziś dwa raz na PK. Miasto już powoli przesycha. I jeszcze filmik jak to wczoraj miałem zdziwa gdy wracałem z zajęć. Filmik nagrany dziś, dobre na posezonowe rozgrzanie karku bo nie chciało mi się go obracać :P A jak ktoś nie chce ćwiczyć karku to monitor w bok :P Fajna sprawa ta śluza, tylko jestem ciekaw co gdy rowerzysta chce jechać w lewo? W mojej wersji beta to można ustawić się po lewej stronie śluzy i da się tak bezkolizyjnie przejechać, pytanie czy to jest zgodne z przepisami :P Ale o usytuowaniu tych testowych śluz nie ma co rozmawiać, bo tam gdzie naprawdę jest ciasno i śluza by się przydała to nie ma jej już gdzie upchać, przykładowo po drugiej stronie Alei na Łobzowskiej

Dojazdy

Środa, 20 listopada 2013 | dodano: 20.11.2013

Uczelnia, Sklep, Żaczek

Deszcz

Środa, 20 listopada 2013 | dodano: 20.11.2013

Wyjechałem z domu, już nad Rudawą spotkałem Michała więc pojechałem z nim trochę pogadać w kierunku Błoń. Później odbiłem w swoją stronę i podjazd pod ZOO. Zjazd obok klasztoru i dalej w stronę Kryspinowa. Zaczęło się robić nieciekawie bo pojawiały się krople z góry, chmur oczywiście nie widać bo już ciemno. Jechałem sobie tak dalej i w mało znane tereny- w Kryspinowie odbiłem na Cholerzyn. Ujechałem kawałek i zaczeła się prawie ulewa. Odbiłem na Morawicę i dalej wzdłuż autostrady. Miała być jeszcze rundka na Zabierzów ale z powodu akwarium w butach odpuściłem i wróciłem do Krakowa.

Sezon się jeszcze nie skończył

Wtorek, 19 listopada 2013 | dodano: 19.11.2013

Dziś jakby cieplej, sezon się jeszcze nie skończył więc jeździć trzeba. Dziś jak zazwyczaj po zmroku czyli płasko po asfalcie ale dla urozmaicenia najpierw podjazd pod Zoo i zjazd obok Klasztoru i do Kryspinowa. No i na samo zakończenie też jeszcze podjazd pod Zoo. Ostatni zjazd żeby nie było dziś nudno o mało nie zakończony w sarnie. Heble na max, tył zblokowany, przebiegła przede mną, daleko nie było.

PK

Rano sklep i poczta, później zajęcia

Zabierzów

Poniedziałek, 18 listopada 2013 | dodano: 19.11.2013

Najpierw rano rowerkiem na dworzec, miałem trochę lżej bo bagaże dzis wyjątkowo zabrały się autem. Później w Krakowie na mieszkanie i jeszcze po zajęciach standardowa rundka na Balice i Zabierzów. Z początku dosyć zimno, później dało się wytrzymać.

Poniedziałek

Poniedziałek, 18 listopada 2013 | dodano: 18.11.2013

Poniedziałek- na zajęcia, od 7:30 do 17:45, max 15 min przerwy :D Przed drogą powrotną musiałem trochę wiatru nabić do przedniego koła.

Niedzielna Brzanka

Niedziela, 17 listopada 2013 | dodano: 17.11.2013

Dziś najpierw do Tarnowa z Krzyśkiem, dogoniliśmy jeszcze Olka z którym to Krzysiek co dopiero skończył jeździć. Załatwiłem sprawy najpierw ze Staszkiem, później pojechaliśmy jeszcze do Mirka. Wróciliśmy do domu, zjadłem obiad i w drogę. Trochę późno już było, ale co ja poradzę że czas tak szybko biegnie. Tak więc samotnie w kierunku Bacówki. Polami przez Łękawkę i na szlaban. Singielek pokryty liśćmi, w Uniszowej remontują zerwany mostek. Obok Stalbomatu i już jestem na Brzance. Odpalony Mactronic i zjazd do Burzyna. Zjechałem polami obok kościoła a dalej już asfaltem. Przez Tuchów i główną drogą, polami przez Łękawkę i jestem w domu. Wieczorkiem jeszcze zmiana opony, gdyż wszedłem w posiadanie dwóch sztuk drutowanych Saguaro, tak więc założyłem jedną na tył i zobaczymy jak to będzie. To tak jakby prezent dla Speca, gdyż dziś wybiło 14 tys na budziku